16 Kasım 2012 Cuma

II. Başlangıç

Henüz takipçim olmaya başlamamış herkese merhaba,
Ben bile uzuuunca bir süredir bloguma girmezken başkalarından gelmelerini nasıl beklerim?
Evet, blogumu oluşturdum ama içeriğine karar veremediğim için bir kenarda bekleyerek kendini bana unutturdu. Sanırım ne içermesi gerektiğine karar verdim (sonunda), blogum beni yansıtmalı, aklımda ne varsa burada da o olmalı dedim.Yani karşınıza ortaya karışık (benim gibi) bir şeyler çıkacak, belli oldu. Bazen aklımdan geçenler olacak, bazen karşıma çıkanlar, bazen de alıntılar olacak. Hadi rast gele...