Bir düğün mevsimini daha açmış bulunuyoruz. Renkli ve eğlenceli bir gece ile genç bir çiftimizin daha dünya evine girişlerini kutladık. Mekânımız muhteşem boğaz manzaralı Üsküdar Paşalimanı'nda Vira Restaurant idi. İşletme sahibesi Özlem Hanım'ın yönettiği ekip, o güne özel dekor ve süslemeleri ile temiz, kaliteli ve doyurucu menüsüyle, her zamanki misafirperverlikleriyle gelen misafirleri karşıladılar.





Hiç yorum yok:
Yorum Gönder