Emre Ergüney
12 Aralık 2012 Çarşamba
Ben geceyi yine güneşe teslim ettim, şimdi iş zamanı herkese günaydınlar :)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder